piątek, 4 maja 2018

Magnoliowe love

Tegoroczna wiosna wydarzyła się z dnia na dzień.
Mam wrażenie, że przyroda oszalała
i wszystko kwitło jednocześnie.
Wszystkie rośliny na wyścigi wręcz 
prezentowały się od najlepszej strony.
Magnolie na ogrodzie oszalały
i buchnęły kwiatami z dnia na dzień.
Chwile ich piękna są krótkie ale jakie intensywne.
Zastanawiałam się czy fotela nie odwrócić w drugą stronę :-)
Nie wytrzymałam i ciachnęłam jedna gałązkę.
Wprowadziłam magnolie do salonu :-)
Wszędzie prezentowała się cudnie.
Dobrze że uwieczniona na zdjęciach
bo jej piękno przeminęło tak szybko :-)

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

10 komentarzy:

  1. Piękne magnolie, szkoda że kwiaty na tak krotko. Ale są zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się uzyskać piękne drzewka pełne niesamowitych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnolie są piękne, tego odmówić im nie można, tylko czemu tak krótko kwitną...
    Dorotko, jak trzymają się kwiaty magnolii w wazonie ?
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudna :)
    W domu wygląda genialnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia, cudowne wnętrze domu, ależ przyjemnie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam