piątek, 19 sierpnia 2016

Letnie babeczki

Póki możemy cieszymy się latem ;-)
I wszelkie dobra i dary natury przygarniamy ;-)
Dzisiaj w wersji na słodko
Kruche babeczki z kremem i owocami
- kruche babeczki - pieczone lub kupne ;-)
- 250 g serka mascarpone
- 200 ml śmietany kremówki najlepiej 36%
- 3-4 łyżki cukru pudru
Kremówkę ubić na sztywno pod koniec dodać cukier. Następnie dodać mascarpone i delikatnie na małych obrotach wymieszać. Włożyć do rękawa cukierniczego i wypełniać babeczki. Udekorować owocami i listkami mięty
Smacznego :-)

Zostawiam Was z tymi pysznościami.
Chwilę mnie nie będzie bo zmykam na urlop ;-)
Mam nadzieję że dostęp chociaż szczątkowy do sieci będzie
i pozostanę w kontakcie 


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

34 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądają... haha:) twardzielka ze mnie:) a ta piękna podkładka z pieńka to oczywiście Twoje dzieło?:)
    PS. dla Ciebie i drugi fotel skombinuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu babeczki moje :-) decha - dechy w dechę ;-)
      Fotel :-) cudo

      Usuń
  2. Kocham Twoje wypieki! Na sam widok ślinka mi cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra! Kawka u Ani, ciacho u Ciebie. Mi pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko Dorotka ochłonie po urlopie, musimy się koniecznie i konkretnie umówić :-)

      Usuń
    2. powoli zaczynam proces ochłonięcia :-)

      Usuń
  4. o matko, takie zdjęcia na noc... spać nie będę mogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu babeczki. Szybko, łatwo i pysznie. Przepięknie wyglądają na zdjęciach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bardzo lubię takie babeczki. Wyglądają przepysznie.
    Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej poporszę jedną jednusieńką :) :) na już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym tylko mogła to zjadłabym od razu! Niestety śmietana i cukier to dla mnie zakazane produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepysznie wyglądają! :) Ale mi narobiłaś apetytu na takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknymi smakowitościami nas pożegnałas. Miłego wypoczynku, ja też na wyjeździe. Pozdrowienia z czeskich Moraw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pysznie wyglądają. Mniam. ja w Anglii lata nie odczuwam tak jak w Polsce. Upały tutaj nie męczą długi rękaw mam na sobie niemal każdego dnia nawet gdy świeci słońce. Mimo wszystko cieszy mnie to lato :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale smaku narobiłaś. Zdjęcia piękne.
    Miłego urlopu!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnaim, aż mi ślinka poleciała... :) Prosty przepis ale jaka prezentacja... Wypróbuję a jakże. :)Tymczasem życzę Ci udanego urlopu Dorotko! POzdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia robisz fantastycznie, powinnaś ich dać więcej. Dobrego nigdy dość

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam