środa, 2 grudnia 2015

Porządek ...

Witajcie
Dzisiaj nie będzie jeszcze świątecznie
mimo że już sklepy i blogi kuszą :-)

U nas mała organizacja w kuchni.
Tak to w zimowe wieczory jest,
że herbata u nas króluje.
Ja nigdy nie słodziłam i tak uczyłam dzieci.
Ale gdy na dworze leje i wieje to lubią herbatę z sokiem.
Co roku robię trochę własnych
ale szybko znikają ;-)
Potem ratuję się kupnymi.
Czytam jak wariatka etykietki
i szukam tych jak najmniej chemicznych
Butelki różniaste stały, 
pozaczynane, oklejone  wrrrrrr
Jakiś czas temu kupiłam stojak na butelki 
i teraz przydał sie w sam raz.
Ograniczyłam ofertę do dwóch smaków ;-)  
Z Ikeowych etykiet wykorzystałam dwie.
Dołożyłam mój szlachetny charakter pisma ;-)
i kawałek sznurka.
Pełna jasność teraz jest co w której butli stoi.
Wystarczy nacisnąć i sok leci.
Nie ma odkręcania, kapania, pooklejanych butelek.
Na kafelek przykleiłam magnes na lodówkę.
Warto czasem się zatrzymać
a pośpiech w pomieszczeniu
 z nożami i gorącymi naczyniami niewskazany. 
Teraz gotowi jesteśmy na jesienne i zimowe herbatki
A ja nie będę warczeć przestawiając wiecznie butelki.

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota





21 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbatkę z sokiem malinowym :))Fajny pomysł z tymi dozownikami , a stojak na butelki super :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja co roku robię sama dżemy malinowe i truskawkowe - w zimie jak znalazł. A robię je w Thermomix-ie. Właściwie to on je robi, 15 minut i już jest kilka słoiczków. A z tego co się zorientowałam - posiadasz to urządzenie. Więc polecam, pomyśl o tym w przyszłym sezonie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu produkcje dżemów w Thermomixie opanowałam :-) Nawet pokazywałam na blogu stertę słoików. Dzieciaki wcinają do naleśników.
      I masz racje one same się robią
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. świetny stojak. i etykiety superowe. też się wspieramy kupnymi sokami. ciepła herbatka z soczkiem lub miodem w takie zimne dni to jest to, co tygryski lubią najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota,herbata z sokiem na jesienne sloty to świetny pomysł. Pomysłowo też zoorganizowalas miejsce na soki. Życzę Ci pysznej herbatki. :-) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na buteleczki z dozownikami na sok. Niesamowicie ułatwia korzystanie i świetnie wygląda :)
    Jestem zadeklarowaną herbaciarą, uwielbiam, niestety czarną piję z cukrem. Sok , albo konfiturka to dla mnie obowiązkowy dodatek - pyszności :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł :) I ja też coraz mnie cukru używam i soczki grają pierwsze struny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taką herbatkę z sokiem:)
    ładniutkie te buteleczki:)
    cudnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są takie etykiety, czasem dodanie etykiet nadaje zwykłym przedmiotom typu butelka słoik czy pudełeczko charakterku :)
    Miłego dnia :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stojaczek na butelki, też by mi się taki przydał. Gdzie można taki dostać? Buteleczki też przepiękne i co najważniejsze... praktyczne!!!
    Nie ma nic lepszego niż gorąca herbatka z soczkiem na jesienno-zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rozwiązanie z tymi butelkami! U nas jesienią i zimą miód osładza nam herbatki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam