piątek, 30 stycznia 2015

Była sobie ściana

Była sobie ściana ?
Właściwie to jest.
Kiedyś była pomarańczowa - brrr - tutaj
 
Potem po długim namyśle
 i oczekiwaniu na realizację stała się częściowo szara.
 
No ładna szara ale taka pusta.
Pojawiły się ramki
i tak sobie biedne wiszą - puste
 
Do tego po kilku dobrych latach życia bez telewizji
 dowiedziałam się od dzieci że jesteśmy rodziną patologiczną,
że syn nawet meczu nie może obejrzeć,
że wszyscy mają a my nie...
i pękłam.
 
 
No i teraz też trzeba coś zaradzić.
 
Kilka inspiracji ostatnio pokazała Magda - tutaj
 
i moje inspiracje uzbierane przez lata - niestety bez źródeł



 
 
 
 
 
No i pozostaje chyba najtrudniejsza sprawa - czym wypełnić ramki?
Ma być spójnie
Ma być ładnie
Ma być akcept Pana M
Ma być już już już bo ja oszaleję!!!
 
Gdzie, co , jak?
Przepadłam w sieci.
Wszelka pomoc, komentarze, linki, inspiracje mile widziane.
 
Miłego weekendu życzę :-)
i lecę szukać dalej.
Planuję też kilka gwoździ w ścianę wbić
 
 

 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

 
 
 


7 komentarzy:

  1. Dorotko ściana zapowiada się ciekawie :) Lubię taki formatowy misz- masz!
    Ściskam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się sporo natrudzić, żeby ten misz-masz wyglądał na całkiem przypadkowy!

      Usuń
  2. Ja również mam taką ścianę... W kolorze jarzębiny. Działa na mnie ostatnio jak płachta na byka. Od kilku sezonów powtarzam sobie, że TEJ wiosny ja przemaluję i... zawsze znajdzie się potrzeba priorytetowa. I czekam nadal. Ale TEJ wiosny mam nadzieję w KOŃCU dopiąć swego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramki to fajna sprawa ja postawiłabym w większości na Wasze zdjęcia a może w tej największej na jakąś fajną grafikę. Teraz w necie tego nie brakuje-sama czaję się na coś fajnego od Babafu Typography. Czekam na efekty ale znając Ciebie będzie ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ w modnych typografiach, aż tak nie gustuję mogę Ci jedynie polecić http://www.allposters.pl/
    Tylko, że tam to już całkowicie można przepaść.
    ewentualnie jakieś plakaty teatralne http://www.poster.pl Zwłaszcza do ram wielkoformatowych.
    Ale nie pocieszę Cię - ja szukam jednego obrazu do przedpokoju i nie mogę się zdecydować. Za duży wybór też nie jest dobry ;)
    Trzymam kciuki za udane łowy!
    I zerknij na moje ramkowe DIY - przy częstych wymianach grafik może Ci się przyda ;)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam