piątek, 19 grudnia 2014

Więcej już nie będzie....


Kochani w pracy szał.
Przeprowadzka w pełni.
W domu ogarniam po nocach.
Święta już niedługo i więcej już pewno nie dam rady.
 
Dzisiaj kilka migawek jak wygląda nasz dom na święta.
 

 
 
Udało się ogarnać trochę okna w salonie i kuchni.
Tutaj spędzamy najwięcej czasu i tu ducha świąt trzeba czuć.

Na szczęście część salonu już z wyprzedzeniem świątecznie wystroiłam
co pokazywała tutaj

Nawet od kolegi z pracy kilka gałązek modrzewiowych wyprosiłam.
Popatrzył na mnie jak na oszołom i skwitował - kilka badyli a radość wielka.




 
 
Nie zdążyłam pokazać naszego wiatrołapu
gdzie oczywiście wystrój świąteczny zapanował.
Oprócz kalendarz adwentowego również tutaj odliczamy do świąt.



Wiele tego nie ma ale dzięki lampką nastrój jest.
.
 
Najbardziej podoba mi się jelonek - dzięki http://www.mypinkplum.pl/
 
Nawet Agata obok wygląda jak jelonek :-)
 

 
Życzę wszystkim sprawnych i sympatycznych przygotowań do świąt.
 

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

 

2 komentarze:

  1. Przepiękne te Twoje dekoracje, akcenciki. Tak subtelnie...pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się bardzo świątecznie i nastrojowo na tych Twoich przedmieściach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam