poniedziałek, 8 grudnia 2014

Najprostszy wieniec mikołajkowy ever :-)

Witam Was serdecznie
Dzisiaj wpadam na szybciutko aby pokazać najszybszy wieniec na drzwi jaki robiłam.
Jest on już  nastroju świątecznym a nawet mikołajkowym
 
 
 
Potrzeba tylko 2 rzeczy - wieniec z wikliny i czapkę Mikołaja
Ja zakupiłam je w Pepco za nieduże pieniądze.
 
 Ważne aby czapka była na tyle duża lub wieniec mały aby wszystko się spasowało.
Do czapki włożyłam pogniecione gazety aby ładnie stała.
\
 
 Jeszcze tylko mała dziurka w czapce aby przeciągnąć
wstążkę u już można wieszać.
 
 
Może jakiś Mikołaj jeszcze do Was wpadnie
widząc takie piękne zaproszenie na drzwiach.
No bo jeśli wieszacie takie cuda to wierzycie
w Mikołaja? Prawda?
 
 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

17 komentarzy:

  1. To się nazywa efekt z "jajem"- pomysłowo i zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i najfajniejszy wianuszek EVER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, no genialny po prostu!:)) Oj Dorotko uwielbiam Twoje pomysły!:)) Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co - krótko i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł - jak pozwolisz skopiuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł ! A ja kombinowałam o powiesić na drzwi wejściowe !

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. Prosto, ale z pomysłem i zabawnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł Dorotko:) każdy Mikołaj zatrzyma się przy Twoich drzwiach gwarantuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śmieszny! Genialny w swej prostocie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam