środa, 4 czerwca 2014

Czy to już po szparagach?

ach ten maj... przeleciał jak szalony a to przecież czas szparagów. Zorientowałam się że czas z nich skorzystać bo już niedługo trzeba będzie się z nini pożegnać. Uraczyłam więc moją rodzinkę tartą ze szparagami na francuskim cieście. Przepis wypróbowany a pochodzi ze wspaniałego bloga Moje pasje - przepis



Tarta w całej okazałości
 
 
Mam nadzieję że jeszcze coś zdążę zrobić poza zupą i tartą :-)
 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota
 

4 komentarze:

  1. Tarta wygląda smakowicie , ja jestem mało szparagowa ale taką chętnie wypróbuje . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, tarty ze szparagami jeszcze nie jadłam. Ale zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przez kilka lat obchodziłam szparagi z daleka - takie wytworne i trudne się zdawały. Przełamałam się robiąc tą tartę i już są oswojone. Do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ani za szparagami, ani za ciastem francuskim nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam